11/10

2013-11-10 @ 18:48:10 / WEEKDAY
Sorry för min usla uppdatering här, men det har varit så mycket runt i kring nu på senare tid så har varit tvungen att fokusera på det. Har precis varit iväg på Sh'bam och ett benpass på TR. Tänkte plugga lite innan jag slänger mig i sängen och laddar på batterierna för kommande vecka! Förresten har jag ju inte visat allt från London än, trots att det var cirkus 5 veckor sedan jag kom hem. Får ta tag i det i veckan, promise!
 
Nu är det dags att rösta fram Västerviks Lucia 2013. För att rösta på mig smsa: VT LUCIA 7 till 72018 eller tryck på denna länk http://www.vt.se//nyheter/?articleid=7082001 och rösta där! Kram
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0