DEAR FRIEND

2012-08-01 @ 12:55:39 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Min älskade vän, det är tomt utan dig. Kan inte riktigt förstå än att du inte kommer vara här i våran vardag som du varit förr, även att det är ca. 3-4 timmar ifrån varandra så känns det ändå så konstigt, det känns så långt. Jag saknar dig redan så himla mycket, men alla våra planer måste utföras, jag lovar det. Jag vill bara önska dig stort lycka till med allt, du är en så fin vän elwira och med din vilja och styrka (och din kloka hjärna, haha ja ibland faktiskt, skämt haha, kommer sakna dina kommentarer) kan du komma precis hur långt du vill. Ha det bäst i storstaden, vi ses snart! Jag älskar dig♥
Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

Åh sitter och kollar igenom din blogg och saknar dig så himla mycket, saknar våra tider när vi hade vårat tjejgäng, du måste komma hit och hälsa på, vi har ju våra planer redan! <3 Jag älskar dig

2013-01-16 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0