tips

2012-12-28 @ 12:00:00 / SKÖNHET&HÄLSA
tänkte tipsa om detta lack från opi, som stärker naglarna, väldigt bra faktiskt. Så om ni har naglar som alltid går av när de börjar bli lite längre, är det värt att testa detta!

todays - leopard

2012-12-27 @ 19:47:09 / 2 DAY'S OUTFIT
Min obäddade säng är ingenting ni behöver bry er om dock haha...

Malaga wine - OPI

2012-12-26 @ 19:54:21 / WEEKDAY

why so serious

2012-12-26 @ 18:59:00 / WEEKDAY
Sitter och testar min nya fina hatt, försöker få några bra bilder, men som vanligt slutar det oftast som på bilderna nedan. 
Har varit på middag hos mormor & morfar idag och nu inväntar jag in min man! 

hunters

2012-12-25 @ 19:15:01 / FROM MY WARDROBE
I ett av mina fina paket låg dessa hunters. Är verkligen jätte nöjd, de är så snygga och passar till nästan vad som helst och även nästan när som helst!

25

2012-12-25 @ 18:47:02 / WEEKDAY
Hej där! Det var länge sen sist, för länge sen. Men innan det vart jullov hade jag så mycket att göra och de närmsta dagarna har jag bara pustat ut och njutit av ledigheten. Har firat jul och haft mysiga kvällar än så länge, hoppas detta lov har mer att bjuda på, en resa till thailand, eller i alla fall till värmen skulle inte vara fel, vi tar det som de kommer. Idag, juldagen, skulle det vankas lite festligheter, men det blir ju inte alltid som planerat, så jag stannar hemma, good girl ;) ska göra ansiktsmask, hårinpackning och bara ta hand om mig själv, det var länge sen och jag känner att jag behöver det nu. Jag ska bli bättre på uppdateringen nu, jag ska i alla fall försöka!
Tomteflicka igår..
 

cozy saturday

2012-12-15 @ 19:42:46 / WEEKDAY
Har inte haft tiden till att skriva här, det har varit så himla mycket nu ett tag. Bättre uppdatering kommer snart och framför allt när jag har hittat mer motivation. Men nu är nästan alla prov gjorda, förutom ett som är nästa vecka. Tänkte därför utnyttja några timmar nu ikväll till plugg, istället för att ha söndagsångest imorgon. Ibland så tänker jag till!
Sedan kommer världens bästa och somnar brevid mig, underbart.♥
 
i brist på bilder får det bli en från i somras.

NEW YEARS EVE

2012-12-11 @ 12:00:00 / INSPIRATION

summer paradise

2012-12-09 @ 11:58:00 / WEEKDAY
Åh vad jag saknar sommaren, även att det var en väldigt jobbig tid bestående av saknad och annat så skulle  varken värme eller frihet inte vara fel just nu. 
Idag ska jag skriva klart en novell & plugga matte, söndagsångest är en standard. Men snart, snart är det jullov.
HÅLL UT!

Man kan inte välja hur & när man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.

2012-12-08 @ 16:46:00 / INSPIRATION
 
lite vardags inspiration till livet.
 
 

winter wonderland

2012-12-04 @ 20:48:36 / WEEKDAY
Nu kan man bocka av ett prov från listan, vilket känns bra. Jag är så trött i huvudet och det känns verkligen att jullovet kommer sitta där det ska. Behöver lite lugn, slippa all stress & bara ta det lugnt, men tills dess kan jag ju bara glädjas åt min pappa som skickar bilder från London, på alla möjliga affärer som jag älskar och en hel del sms som man absolut inte blir avundsjuk på, nej då, absolut inte! Tack pappa, jag har det så bra här i snön & kylan haha!! Nu ska jag värma mig i ett bad och sedan krypa ned i sängen, onsdag imorgon, då börjar nedtrappningen inför helgen, något positivt!
 
we♥it

LEOPARD

2012-12-04 @ 11:00:00 / SHOPPING
Dessa byxor är mycket snyggare i verkligheten & på. Tänker matcha byxorna med en enkel baströja. 
 
 

03 December

2012-12-03 @ 21:57:50 / 2 DAY'S OUTFIT
en från idag.
 
 
Måndagen är avklarad, imorgon är det prov, resten av veckan måste delvis spenderas till plugg. Jag vill ha lov NU. Men nu kallar sängen, behöver verkligen sömn! Godnatt.

02 december

2012-12-02 @ 16:34:04 / WEEKDAY
December månad är här och idag är det första advent, jag tyckte nyss att skolan började, tiden går så himla fort.
Det har varit en välbehövlig och lugn helg, har kunnat vila huvudet lite från all stress. Men imorgon återkommer plugg & stress, några få prov & inlämningar innan man kan får sitt välförtjänta lov. Nu ska jag dyka ned i företagsekonomi-plugget!! C ya.

DEAR SANTA

2012-12-02 @ 14:18:12 / WEEKDAY
 
RSS 2.0