28

2012-08-28 @ 21:13:00 / WEEKDAY
Det är verkligen höst ute nu, kan inte påstå att denna sommar har bestått av mycket sol & bad, i alla fall inte inom Sveriges gränser. Skolan börjar på allvar nu och det känns, har sökt och samlat både energi och motivation, så jag hoppas att det ska räcka ett helt år tills nästa sommar. Har ätit med en fin och saknad vän på stan idag och sedan hälsat på mamma♥ Tänkte titta lite på svenska hollywoodfruar innan jag somnar! Godnatt.

FRIDAY

2012-08-24 @ 08:56:17 / 2 DAY'S OUTFIT
Freeedag!! Har 2 lektioner och en onödigt lång håltimma, men men. Vi hörs♥
 

INVINCIBLE

2012-08-23 @ 15:44:00 / WEEKDAY

voices in the air
i hear 'em loud and clear
telling me to listen
whispers in my ear
nothing can compare
i just wanna listen

Snart är första skolveckan gjord och det känns väldigt bra. Verkar som att jag har 3 roliga tre år att se fram emot dock med mycket plugg, men man kan ju inte förvänta sig någonting annat, men med ett helt okej schema, bra lärare, en stark vilja och höga krav så känner jag på mig att det kommer gå bra, vi får hoppas på det i alla fall! Idag mår jag mindre bra, har legat i sängen med magkram efter skoldagen, men jag ska försöka ta mig upp här ifrån och ha en ''ta hand om mig sjäv'' kväll, känns som om jag behöver det, det har varit mycket nu. Over and out.
 

 

jeffrey campbell lita spike taupe

2012-08-20 @ 19:27:49 / SHOES

back to reality

2012-08-20 @ 19:17:29 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Då var man tillbaka till verkligheten igen, både bra och dåligt. Ska ändå bli 3 roliga år, det hoppas jag i alla fall!!
Annars händer det inte så mycket, har spenderat tid med den bästa och nu väntar jag på att min fina vän Elin ska anlända för lite mys och sleepover♥ 
 
Du är värd så mycket bättre, det bästa i världen. TE AMO

HOME

2012-08-19 @ 18:47:29 / WEEKDAY
Hemma igen och det är slut på sommaren. Jag har haft 1 vecka med sol och bad, väldigt skönt. Har kommit hem och fått träffa världens finaste igen, underbart♥
 

BEFORE I DIE

2012-08-16 @ 22:00:00 / INSPIRATION
inspiration - några av alla tusen saker jag vill göra.

INSPO - WHITE & SILVER

2012-08-13 @ 15:00:00 / INSPIRATION
collage av mig.

Turkiet

2012-08-12 @ 09:05:31 / WEEKDAY

Hej på er!! Skulle bara titta in och säga att jag är på plats i turkiet, side. Det är stor sol och väldigt varmt, skönt!! Ska snart på spa. Sååå skönt att bara njuta! Vi hörs snart!!

DÄR PALMERNA BOR

2012-08-10 @ 22:18:04 / WEEKDAY
Både jag och resväskan är redo för att dra!! Ska bli så skönt att komma ifrån allt för en vecka, kan nog behövas just nu. En lat vecka innan verkligheten börjar känns bra. Ska försöka blogga något under veckan men annars tänkte jag fixa några tidinställda. Det var allt för mig, ha det så bra!!

keep your head up high

2012-08-09 @ 14:32:06 / WEEKDAY
Idag är en dag då jag bara vill dra täcket över huvudet och sova, slippa tänka, slippa prata och slippa alla frågor och tankar som dyker upp i huvudet. Jag vet inte hur många gånger jag har rasat av en och samma person, att jag inte förstått efter allt att det alltid kommer vara så. Men jag antar att det är jag som ska gå med huvudet högt den här gången igen, det gör jag alltid, det går över ganska fort, jag glömmer, jag förtränger. Men en dag som denna kommer allt fram som man en gång förträngt. Men jag tänker aldrig ge upp, det är jag säker på. YOU DON'T DESERVE MY TEARS.

BFF

2012-08-08 @ 23:27:32 / WEEKDAY
Har kramats med bff idag, som åker till cypern imorgon, ha det så bra & framförallt, NJUT. Vem ska jag nu krama när båda mina favoriter är borta? Det är så tomt!! Det är bara 2 dagar kvar här i Sverige, sen landar jag där palmerna bor och efter en vecka hem till det vardagliga igen, vilket jag har sett fram emot hela sommaren. UNDERBART. 9 dagar kvar, sen är jag 100% lycklig.

DANZA KUDURO

2012-08-07 @ 20:47:54 / WEEKDAY
Hemma efter ett svettigt danspass med Louise, har shakat röven och haft så jäkla kul, älskar Body Jam!!
Idag har jag träffat Lea, hade mycket att ta igen så vi tog en fika på stan och pratade igenom en massa och återupplevde gamla minnen på moppen haha!! 
Nu ska jag duscha och ska inte somna allt för sent ikväll, ska upp tidigt imorgon och träna!! 
 
orkar inte vänta 4 dagar till.
(Turkiet förra året)

SPONTANT

2012-08-06 @ 22:11:56 / WEEKDAY
Efter att jag kom hem från träningen vid förmiddagen så beslutade jag och mamma att ta en tripp till linköping, har haft en mysig dag med lite shopping. Nu har jag landat hemma och måste börja packa lite tills på lördag då planet tar oss till Turkiet och jag vet hur jag är så det är bäst att börja nu. Vilka skor? Vilka shorts? Vilka klänningar? Vilka blalblalbla? känner ni igen er haha? Dags att börja!

THE BODY SHOP - TEA TREE

2012-08-06 @ 22:00:33 / SKÖNHET&HÄLSA
Har köpt nya rengöringsprodukter till mitt ansikte. De tre första från vänster är i samma serie ''Tea tree'' som innehåller några av de bästa ingredienserna naturen har att erbjuda, bla. ekologisk tea tree-olja, tamanuolja och citronrosenmyrten som rengör utan att torka ut huden. Den första från vänster är en skrubb som sedan följs upp av ansiktsvatten och sedan en dagkräm. Den rosa burken är en ansiktsmask som man använder sig av 1-2 gånger i veckan för rengöring på djupet. Hoppas att det här är några produkter som jag fastnar för, det återstår att se!

I've been California wishing on these stars

2012-08-05 @ 17:35:49 / WEEKDAY
Känns som om jag inte skriver något särskilt här men jag gör inget speciellt, så det finns inte så mycket att skriva om. Träning och vänner är det som livet består av nu, om 2 veckor blir det annat då skolan börjar.. minns när vi såg fram emot 2 månaders sommarlov med sol och bad, om jag ska vara ärlig så har jag inte badat en enda gång i Sverige, det är illa!!! Men om 6 dagar åker jag till Turkiet och får 1 vecka med garanterad värme, känns bra.
 

HONEY BRONZE

2012-08-05 @ 17:08:54 / SKÖNHET&HÄLSA
Jag har under sommarhalvåren och när jag är utomlands använt mig av denna produkt från The body shop. Med Community Fair Trade-producerad honung och bivax från Etiopien och Kamerun håller den länge på huden, lämnar inte ränder och ojämnheter och mjukgör och vårdar din hud samtidigt som den sätter färg är vad som sägs om den och den håller vad den lovar. Babylen hud är vad du får samtidigt som oljan ger dig ett fint sommarskimmer och det lilla extra utöver din solbränna.

WHITE AND GREY

2012-08-04 @ 15:52:09 / 2 DAY'S OUTFIT
 
 

IT SUCKS TO BE YOU RIGHT NOW

2012-08-03 @ 18:38:17 / WEEKDAY
Sovmorgon, börjar bli sjuk, seg, trött på sverige, vill här i från nu!!! Haha så himla depp... Ska få upp mitt humör genom att träffa en fin vän med sleepover, kunde inte bli bättre för ikväll. Puss

HELLO

2012-08-02 @ 20:06:01 / WEEKDAY
bild ur arkivet.
Låter dagarna gå. Vill bara utomlands nununu och sen vill jag komma hem!! Dock är det mindre kul att skolan börjar snart, men det är bara att bita ihop och kämpa. 

DEAR FRIEND

2012-08-01 @ 12:55:39 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Min älskade vän, det är tomt utan dig. Kan inte riktigt förstå än att du inte kommer vara här i våran vardag som du varit förr, även att det är ca. 3-4 timmar ifrån varandra så känns det ändå så konstigt, det känns så långt. Jag saknar dig redan så himla mycket, men alla våra planer måste utföras, jag lovar det. Jag vill bara önska dig stort lycka till med allt, du är en så fin vän elwira och med din vilja och styrka (och din kloka hjärna, haha ja ibland faktiskt, skämt haha, kommer sakna dina kommentarer) kan du komma precis hur långt du vill. Ha det bäst i storstaden, vi ses snart! Jag älskar dig♥
RSS 2.0