INVINCIBLE

2012-08-23 @ 15:44:00 / WEEKDAY

voices in the air
i hear 'em loud and clear
telling me to listen
whispers in my ear
nothing can compare
i just wanna listen

Snart är första skolveckan gjord och det känns väldigt bra. Verkar som att jag har 3 roliga tre år att se fram emot dock med mycket plugg, men man kan ju inte förvänta sig någonting annat, men med ett helt okej schema, bra lärare, en stark vilja och höga krav så känner jag på mig att det kommer gå bra, vi får hoppas på det i alla fall! Idag mår jag mindre bra, har legat i sängen med magkram efter skoldagen, men jag ska försöka ta mig upp här ifrån och ha en ''ta hand om mig sjäv'' kväll, känns som om jag behöver det, det har varit mycket nu. Over and out.
 

 

Kommentarer
Postat av: ellybells

3 underbara år med dig vid min sida, kunde inte spå en bättre gymnasietid!!

Och hoppas magen blir bättre gumman! Du behöver lite ompyssling av dig själv. Jag ringer dig ikväll ♥ Love.

2012-08-23 @ 18:00:00
URL: http://ellybells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0