SHORTS

2012-11-30 @ 12:00:00 / SHOPPING

boots

2012-11-28 @ 13:00:00 / SHOES
Har skaffat mig ett par stövlar, väldigt fina tycker jag!

buenas noches

2012-11-27 @ 21:32:03 / WEEKDAY
Både mitt huvud och min kropp är helt slut, skönhetssömnen kallar!!
Sleep tight.
 

CONCEALER

2012-11-27 @ 16:59:42 / SHOPPING
super bra concealer från MAC
nr: NW20

TUESDAY

2012-11-27 @ 16:05:00 / 2 DAY'S OUTFIT
Lång, mörk och tråkig dag i skolan, inklusive ett prov resulterar en trött hjärna. Har i alla fall fått med mig ett par saker hem från stan, som en belöning. Men nu tillbaka till plugget. Talk to u later!

PEARLS

2012-11-26 @ 16:00:00 / SHOPPING
Nytt från stockholm, en vacker bustier.
 

Turn off your brain and turn on your heart

2012-11-25 @ 22:01:00 / WEEKDAY
Tackar Swedish House Mafia som gjorde min helg, minst sagt grymt. I♥You
Men nu är det söndag igen och prov + andra inlämningar fram till jullovet, dags att boka in något annat snart så man har något att se fram emot, mål är alltid bra. 

russian red

2012-11-25 @ 22:00:00 / SHOPPING
Har varit på jakt efter ett fint rött läppstift, hittade ett i sthlm från MAC. Det är super fint på!
 

antidote

2012-11-23 @ 20:00:00 / WEEKDAY
Befinner mig förhoppningsvis inne i Friends Arena just nu och inväntar SHM!!

22 November

2012-11-22 @ 15:00:37 / WEEKDAY
Helt okej skoldag till klockan ett. Dessvärre har vi haft ishall idag, för min del var det bambi på hal is, skridskor är inte riktigt min grej haha! 
Nu har jag skrivit klart en inlämningsuppgift men naturkunskapsböckerna ligger brevid och väntar att jag ska öppna dom, got to go!!!

21 november

2012-11-21 @ 21:28:25 / WEEKDAY
Jag är alldeles död efter denna långa dag, ett avklarat prov - hoppas på det bästa! Nu är det ca. 4-5 prov att utföra innan man kan njuta av ett välförtjänat jullov, ska bli mer än underbart. Det ska verkligen bli mysigt med gosiga innekvällar & även mysiga utekvällar i snön, några fördelar finns det med julen, den största är väl julafton haha!
 
Nu ska jag falla in i min skönhetssömn, börjar även tagga lite smått till friiidaay & SHM!! 
Goodnight.
 
har ingen roligare bild, för mitt liv är inte så mycket roligare just nu - plugga som gäller!

HAPPY B-DAY

2012-11-21 @ 12:00:00 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Grattis min älskade bror! Hoppas att du får en super bra dag. Jag vet att vissa stunder för dig kan vara svåra att hantera & allt bara rasar för dig, men du ska veta att jag alltid kommer stå fast vid din sida & stötta dig, vad som än händer, det kan du vara säker på.
Älskar dig så mycket♥
 
En ganska så oseriös & ganska så ofräsch bild från Turkiet får duga!!

BACK

2012-11-20 @ 22:44:23 / 2 DAY'S OUTFIT
Min dator har äntligen kommit (dock är datorn helt tom, ingenting finns kvar så måste fixa över lite bilder) men förhoppningsvis kommer det bli mer socialt här men,  det är sååå mycket att göra nu och det kommer vara fullt upp fram till jullovet! Men jag ska kämpa & slita tills dess. Nu, tillbaka till religionsplugget - prov imorgon! 

2 från igår

VITAMINKICK

2012-11-16 @ 11:46:35 / WEEKDAY
2 lektioner & få sluta 11 en fredag är ganska så bra. Inte för att jag kommer undan med plugget ändå, för nu är hela köksbordet fullt med böcker! Men bara någon timma till, innan jag åker till Kalmar. Vi hörs!

TRUE

2012-11-15 @ 14:27:55 / WEEKDAY
Hejhej! Min dator har inte kommit tillbaka, väntar fortfarande, men den borde komma vilken dag som helst.
Men, plugg och annat tar upp mina dagar och veckorna rusar förbi, men det är verkligen inget dåligt med det.
Imorgon är det helg, långhelg kan man säga, slutar vid 11. Helt okej! 

weekend

2012-11-11 @ 20:18:33 / WEEKDAY
Haft en bra & lugn helg, men som vanligt är sönddagsångesten här! Om 2 veckor är det sthlm & swedish house mafia, något att se fram emot!! Men nu lite plugg och sedan sängen. Goodnight!
 
Här är en bild på mitt ''nya'' hår

leather and jeans

2012-11-09 @ 21:50:50 / 2 DAY'S OUTFIT
två väldigt dåliga bilder, men bättre än ingenting! Gårdagens outfit + JC skor.
 
 
 

luckiest girl

2012-11-09 @ 21:47:00 / WEEKDAY
Hallåå där!! Thank god it's friday!!
Har bara slappat hela eftermiddagen, var så himla trött när jag kom hem från skolan. Har sovit dåligt hela veckan, antar att det är min stress som tar över, måste ändra på det. Ska bli väldigt skönt med helg och att bara ta det lugnt. Nu ska jag krypa upp i soffan, fredagsmys!!
 
en bild från veckan, en höstkväll på stan med bf♥

little things

2012-11-08 @ 21:46:00 / WEEKDAY


 
Min dator har tyvärr inte kommit hem än, så tills vidare blir det bara några få inlägg! Men det är ju bättre än ingenting alls.
Idag har jag suttit några timmar hos frisören för att få tillbaka mitt blonda hår, resultatet vart riktigt bra och jag är riktigt nöjd! Ombre var kul att testa på, men jag tröttnade. Bild på håret dyker upp senare!

Veckan har sprungit förbi, vilket är väldigt skönt. Freddagskänslan är så skööön!

 

04 NOVEMBER

2012-11-04 @ 17:43:40 / WEEKDAY
Ursäkta för all frånvaro här, men jag behövde verkligen denna vecka till att vila upp mig och lägga allt annat åt sidan, det har varit såå skönt.
 
Har hunnit med att träffa fina vänner, världens bästa pojkvän, halloween-fest, linköping, stallet och en hel del annat, ett bra höstlov med andra ord!

Min dator är för tillfället inne på lagning, så när den är tillbaka kommer givetvis fler inlägg upp här. Imorgon är det skola igen, plugg & stress, welcome into my life again! Sätter upp jullovet som nästa mål, tills dess så är det bara att kämpa!
 
2 från torsdags, catwoman & djävulen, grrrrr....
 
RSS 2.0