Bye

2013-01-31 @ 17:29:21 / WEEKDAY

Sitter på flyget just nu, lyfter när som helst!! Jag ska försöka höra av mig på något sätt, någon dag så håll utkik! Ha det så bra!! Bye bye

MORNING

2013-01-31 @ 07:32:38 / 2 DAY'S OUTFIT
Godmorgon! Visar er en dagens outfit innan jag sticker till skolan i några timmar. Vi hörs senare via mobilbloggning. Ha det så bra!!
 

life is good

2013-01-30 @ 22:22:02 / BILDER PÅ MIG MFL. 2013
 
hey!! Känner mig typ stressad (??) inombords, ska bli så obeskrivligt skönt att komma ifrån både det här landet & även staden några dagar. Väskan är packad och allt är klart. Jag tänker lägga upp några tidinställda inlägg under dessa dagar då jag inte vet hur det blir med internet! Men jag hör av mig om jag kan. Förövrigt så är det bra, hoppas att stressen lägger sig men det tror jag nog! Skolan går bra, livet är bra - ja, det rullar på helt enkelt, ingenting att klaga på! Nu är det dags att sova, är väääldigt trött! Godnatt♥

LONDON

2013-01-30 @ 13:00:00 / WEEKDAY
Imorgon bär det av till London & jag måste verkligen börja packa idag, inte ett enda klädesplagg är framtaget. Känns ganska så typiskt mig att vara ute i sista sekund!!
 

det snurrar i min skalle

2013-01-29 @ 22:55:16 / KÄRLEK
Det är mycket som snurrar inuti mitt huvud nu, plugget börjar dra igång igen som alltid ett par veckor efter lov (men som tur är så kommer snart sportlovet). Jag har i alla fall skrivit klart en debattartikel, imorgon är det bara 2 små förhör. Nu är jag helt slut efter en stressig skoldag, mys med den bästa gjorde helt klart dagen♥ Godnatt!
 
There's nothing like us, there's nothing like you and me♥ 

28

2013-01-28 @ 20:18:00 / WEEKDAY
Hello there! Måndagar är inte den bästa dagen i veckan, om vi säger såå. Har varit iväg på ett spinning pass + CX worx, ville seriöst spy! Känner mig så himla duktig som tog mig till gymmet och körde STENHÅRT efter en lite halvt dålig dag, men nu känns det i alla fall bättre, det är huvudsaken. Håller på att skriva lite på min debattartikel, tänkte lägga mig i ett varmt bad innan jag somnar framför gossip girl, as always haha, min nya drog kan man säga! Om vi inte hörs senare, hörs vi imorgon!
Ni får en godnattpuss av mig.

SUNDAY

2013-01-27 @ 13:45:00 / BILDER PÅ MIG MFL. 2013
heeeej där!! Har haft en vääldigt bra helg, synd att tiden går fort när man har roligt bara. Söndagsångesten is back och lite plugg väntar på mig. Ikväll blir det förhoppningsvis bio!! Vi hörs sen!
 

MAKE UP

2013-01-25 @ 19:00:00 / SKÖNHET&HÄLSA
1. Concealer från M.A.C - den bästa jag testat! Täcker mörka ringar under ögonen & andra ojämnheter.
2. Puder från The Body Shop, man får lite fint lyster i ansiktet!
3. Mascara från Chanel! Superbra!
Detta är vad jag just nu använder till vardags!
 

friday

2013-01-25 @ 15:59:29 / WEEKDAY
ÄÄÄNTLIGEN fredag! Älskar fredagar, endast 2 lektioner, varannan fredag så är det bara en. Helt okej! Har tränat efter skolan. Nu håller jag på att plugga lite innan min pojk kommer. Sen blir det mat på stan med pappa! Det är helg och jag ska njuta! Talk to u later!
peace out!!

24 januari

2013-01-24 @ 22:04:43 / BILDER PÅ MIG MFL. 2013
Idag kan jag beskriva dagen som ganska så jobbig (väldigt jobbig). Efter en skoldag med ett humör som inte var på topp och en mage som värkte var jag helt slut. Laddade upp med gossip girl innan jag skulle sitta på trafikskolan i 4 timmar. Jag är glad över att det är gjort nu, om man säger så. Nog om de. 
 
Det ska verkligen bli skönt att komma iväg här ifrån ett tag, 4 dagar kan göra mycket och det känns verkligen inuti mig att jag behöver göra något annat just nu. London om 7 dagar, kunde inte varit bättre planerat. 
Nu ska jag försöka börja på min debattartikel innan jag somnar till Gossip Girl. 
Så skönt med fredag & helg imorgon!!
 
Bild från New york 2011

23

2013-01-23 @ 15:10:00 / 2 DAY'S OUTFIT
Dagen började väldigt bra (dock vääääldigt tidigt) och har fortsatt så ända tills nu. Är ganska depp, så ska krypa ned under täcket och bara ta det lugnt, tror jag hoppar träning idag, humöret tar över. 
haha 2 från idag -  där ni även ser dagens outfit. 
We fuck u up eller vad säger du Ebba? ps. gangster på sista bilden. peace bre.

BLUE

2013-01-23 @ 12:00:00 / INSPIRATION
collage av mig

Soft chai

2013-01-21 @ 08:30:00 / WEEKDAY
God morgon!! Måndagar är helt okej! Sovmorgon till 9.40 är bättre än ingenting. Ha en bra dag. Talk to u later! 
 

20 JANUARI

2013-01-20 @ 19:20:34 / WEEKDAY
Hej!! Är helt slut efter ett mage/rygg pass & sedan ett spinning pass på de. Nu ska jag bara ta det lugnt (ladda batterierna inför kommande vecka) och ta hand om mig själv lite innan jag lägger mig och kollar på gossip girl. xoxo!

19 januari

2013-01-19 @ 18:50:21 / WEEKDAY
Hej! Har varit i linköping hela dagen med pappi. Vi har köpt nya saker till mitt nya rum, det kommer bli sååå girly & fint!!! .. Nu väntar jag in Linnea! Ha en bra kväll♥

 

VS

2013-01-19 @ 12:00:00 / WEEKDAY
åååh blir så sugen att shoppa på vs när man ser alla underbara rosa saker...men snart så!!!!!
collage av mig.

goodnight

2013-01-18 @ 22:29:21 / WEEKDAY
En bild från idag
Godnatt på er!!

INSPO

2013-01-18 @ 10:15:24 / INSPIRATION
collage by me.
Skulle inte tacka nej till att gå klädd såhär idag!

18 januari

2013-01-18 @ 09:32:00 / WEEKDAY
Statistiken går upp och ned hela tiden, men i förrgår var det väldigt många som tittade in här, kul! Har dock inte haft tid att skriva så mycket, har pluggat & tränat. Idag har jag inga lektioner, så det blir långhelg för min del, skönt! 
börjar räkna ner, ska bli så kul att komma iväg på en shoppingresa!!.. endast 13 dagar kvar!!!

XOXO

2013-01-16 @ 21:16:41 / WEEKDAY
Är helt slut efter body pumpen!! Nu: ett avsnitt av gossip girl innan jag somnar. Goodnight♥

LEOPARD & JEANS

2013-01-16 @ 16:53:00 / WEEKDAY
Dagens.
Har skickat in en insändare, och börjar på nästa ämne! Innan lite mer plugg väntas ska jag nu till gymmet för ett body pump pass. Talk to you later.
 
 

Details

2013-01-15 @ 22:19:12 / 2 DAY'S OUTFIT
En ''detalj-bild'' från idag då jag inte hunnit tagit andra bilder. Har haft ont i huvudet hela dagen och näst intill somnat under lektionerna, men det är bara att kämpa.. London om nästan exakt 2 veckor. 
Nu ska jag skriva klart en insändare innan jag kryper ner under täcket och somnar!!

x-lash

2013-01-15 @ 21:45:01 / SKÖNHET&HÄLSA
Har sedan julafton använt mig av denna produkt, x-lash. Jag har hört väldigt mycket bra om produkten och tänkte då testa den och jag kan säga att mina ögonfransar har blívit betydligt mer mörkare, tätare & även lite längre, den passar i alla fall på mig. Tips till er som vill ha tätare, mörkare & längre fransar. Finns bla. att beställa på eleven.se

always smile

2013-01-12 @ 12:05:48 / WEEKDAY
Lördag.. jag måste göra klart en engelska-uppgift. Sen ska jag bara ta det lugnt & senare mat på stan med två fina vänner♥ Ha en bra dag!

10 januari 2013

2013-01-10 @ 14:43:34 / INSPIRATION
Hejhejhej! Sitter hemma och väntar på skjutss till gymmet, ska få lite tips och ett schema att träna efter, precis som jag vill ha det. Ikväll blir det även body pump, länge sen... och jag har en känsla av att jag kommer ha en äcklig träningsverk imorgon. Over and out!

Alltså åååh jag vill till london NU, ta på sig fina outfits, det känns faktiskt så himla roligare att ha på sig finare outfits när man åker iväg (och speciellt på shoppingresor). 

09 JANUARI 2013

2013-01-09 @ 16:21:00 / 2 DAY'S OUTFIT
details from today
 
Har precis landat hemma efter en ytterligare jobbig dag med huvudvärk, blä.. och ett prov på de! Nu ska jag titta på ett avsnitt av gossip girl innan jag beger mig till TR. Lite gym och sedan spinning på det, underbart.

MOTIVATION

2013-01-08 @ 19:03:51 / WEEKDAY
PLÖTSLIGT kom lite motivation tillbaka. London är bokat, see u in 3 weeks! Jag älskar att ha mål att se fram emot, det känns som om man presterar mer. Jag tycker att mål är något väldigt viktigt, då menar jag för alla. Det kan vara småsaker resor, jobb, ja vad som helst faktiskt. Men, höga mål är inte alltid bra. Det är absolut inte bra att ställa för höga krav på sig själv, visst det är bra att ha höga mål med sig själv, men det finns ingenting bra med att må dåligt över att man har så höga krav på sig själv. Det händer lätt att man är för hård mot sig själv.
 
Motivation är viktigt och dessutom ledtråden till bland annat skolan, och livet för den delen. Har man motivation känner man sig starkare, genom att känna sig starkare, känner man sig även gladare, piggare, bättre osv. Detta leder även till bättre självförtroende, som också är en viktig och super bra egenskap. Med självförtroende kommer man långt, det gäller bara att tro på sig själv i alla lägen, även om det är i en situation där det är lite jobbigt, att tro på sig själv gör en hel del. 
 
Självförtroende är inte en enkel sak. Det gäller somsagt att tro på sig själv, du måste verkligen lita på dig själv och acceptera dig själv för den du är. Mitt självförtroende har bara blivit bättre och bättre med åren, det är klart att man har dagar då allt är dåligt, man har varken motivation eller självförtroende, men så är det för alla. 
 
Nu är det slutskrivet om mål, höga krav på sig själv, motivation & självförtroende. 
Tillbaka till pluggandet!!!
 
See u soon, London!

08 januari 2013

2013-01-08 @ 15:00:07 / 2 DAY'S OUTFIT
bild från i somras.
Har haft en hemsk dag. Somnade klockan 04:30, vilket resulterade att jag sov i ynka två timmar. Mitt huvud sprängs snart.. och jag måste plugga i några timmar. Bitch please, jag orkar inte.
Önskar att jag befann mig bland värme och sol just nu, utan måsten, krav och stress. Det skulle vara så himla underbart. Jag måste försöka hitta min motivation, på riktigt, som finns någonstans där inne, jag SKA hitta den. 
Talk to ya later
 
 

07 JANUARI 2013

2013-01-07 @ 21:19:22 / WEEKDAY
Har fått in lite i huvudet om alla ideologier, men det är inte mycket som fastnar om jag säger så. Det får gå som det går helt enkelt! Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla ett par avsnitt av gossip girl. Klockan ringer 06.30 imorgon, hur underbart?! Herregud, hur ska man orka gå upp när man har legat i sängen och degat till klockan två varje dag. Back to reality!!!!

plugg

2013-01-07 @ 18:06:00 / WEEKDAY
Så var lovet slut. Söndags-ångesten är här på besök igen, det känns tungt. Jag orkar verkligen inte ens titta på samhällsböckerna, men jag är tvungen att läsa ur dom resten av kvällen. Talk to you later. xoxo

06 JANUARI

2013-01-06 @ 15:45:37 / WEEKDAY
Hej på er! Snart är det dags för skolan igen, rutiner och stress...bläää. Dock gillar jag vårterminen mer än höstterminen, det blir varmare och ett + i kanten för mer lov och studiedagar. Håller även tummarna för att snart ge mig iväg från detta land ett tag, sol & värme eller en shoppingresa är inte bestämt ännu men för mig spelar det ingen roll - bara jag får komma iväg ett tag. 
 
Nu måste jag tråkigt nog dyka ner i samhällsböckerna. Prov direkt när man kommer tillbaka - kämpa kämpa kämpa. 
 

02 JANUARI

2013-01-02 @ 15:55:58 / WEEKDAY
Hejsan! Det är så himla skönt med lov, att bara ta det lugnt och inte behöva bry sig om något var verkligen vad jag behövde. Nu ska jag fixa mig lite för att sedan ta mig ner till stan och äta med två finisar. Vi hörs!
 

happy new year

2013-01-01 @ 19:25:01 / WEEKDAY
Hejsan & gott nytt år på er! Det här året har verkligen sprungit förbi, men har ändå varit ett underbart år. Nu hoppas jag på att 2013 kommer bli awesome! 
2 från igårkväll - jag och bästis
 
min lycka♥ love you
 
RSS 2.0