I don't know who invented high heels, but all women owe him alot.

2012-09-30 @ 16:43:00 / FROM MY WARDROBE

BAD DAY TODAY

2012-09-29 @ 16:37:06 / FROM MY WARDROBE
Idag är ingen bra dag. Har försökt att tänka på annat genom att fika i tofvehult och sedan lite nytt till rummet. Nu ska jag ta hand om mig själv och invänta en fin vän.

WHITE BLAZER

2012-09-29 @ 10:58:09 / SHOPPING

THE WORLD'S GREATEST

2012-09-29 @ 10:45:00 / KÄRLEK
My everything.
Jag är världens lyckligaste med dig, det finns ingen som du.
Jag älskar dig♥

TILLBAKA

2012-09-29 @ 10:30:07 / WEEKDAY
tiden finns inte till att skriva så mycket här just nu, men jag ska försöka bli bättre!
Det händer inte så mycket heller, mest plugget som tar upp min tid. Jag ska
slänga in lite roligare inlägg, prooomise!
 

23 september

2012-09-23 @ 13:48:38 / WEEKDAY
Helgen gick lika fort som den kom! Har äntligen fått träffat min fina vän elwira igen och flera glädjetårar rann ner för kinden, vi saknar dig här. Men för en kväll var vi återförenade igen, vi, vi 5, så det ska vara, så som jag önskar att det var. Jag älskar er tjejer♥ 
Har hunnit med en dags-tripp till lkpg med pappa, lillasyster och finaste pojkvännen. Nu är det söndag, igen.  = söndagsångest. 
 
En bild från i fredags!

RIVETS

2012-09-22 @ 14:00:00 / SHOES
new boots

21

2012-09-21 @ 16:06:17 / WEEKDAY
Fredag igeeen!! SKÖNT. Ska lägga mig under täcket och plugga lite, innan jag ska till pappa och äta mat, är hungriiig!!! Sen ska jag sova hos världens finaste. Ha en mysig ''inne'' fredag i regnet. Puss

VI Ses på andra sidan

2012-09-21 @ 11:54:57 / WEEKDAY
 
drömde om dig inatt, önskar att allt var som förut och att du fortfarande var min, förlåt♥
saknar dig...

19 SEPTEMBER

2012-09-19 @ 21:23:55 / WEEKDAY
Det går så foooort, redan 1 månad i skolan har gått. Ändå skönt!! Nu längtar jag faktiskt efter mörka och kalla tider, hur sjukt det än låter haha, ska bli mysigt ändå.
Har äntligen skickat in ett arbete, som vanligt på dead-line dagen, pedant som jag är så måste jag alltid ändra på saker och lägga till mer. Men, nu är det i alla fall gjort. Nu: Läsa ondskan!...plugget tar över mitt liv.

DON'T YOU WORRY CHILD

2012-09-18 @ 21:23:54 / WEEKDAY
Tisdag=döda mig. Ungefär så kände jag imorse när jag steg upp hur sängen med sprängande huvudverk och illamående, meen tog mig till skolan ändå med viss envishet. Har haft en mysig pratstund med Linnea och sedan några timmar hos min bästa! Nu är det ännu mera plugg som gäller!..

it's beyond me, i cannot carry the weight of the heavy world, so goodnight

2012-09-18 @ 01:42:00 / WEEKDAY
Kan nu klappa mig själv på axeln efter några timmars plugg inpå sena kvällen, nu däckar jag i sängen!! 
Godnatt♥

summer paradise

2012-09-17 @ 21:14:00 / WEEKDAY
Saknar sol & värme så otroligt mycket, saknar friheten och att slippa tänka på alla ''måsten''.
Har spenderat min eftermiddag/kväll med världens finaste. Nu återstår en hög med plugg, bara att köra!!! Räknar ner till höstlovet nu...

LOAFERS

2012-09-17 @ 17:00:00 / SHOES

MONDAY MORNING

2012-09-17 @ 08:51:49 / 2 DAY'S OUTFIT
Nu ska jag dra mig till skolan, ha en bra dag! C YAAA

WEEKEND

2012-09-16 @ 16:58:14 / WEEKDAY
I fredags stod samhällsfest på schemat!! Hade det väldigt kul ända tills vi kom dit, ett stort minus på festen måste jag säga, ganska så värdelöst haha och att det måste finnas människor till precis allting..väx upp gaahh haha!! Annars så har jag varit i Sthlm med Amar och hans familj, jätte mysigt!! Har ändå varit en väldigt bra helg tycker jag, helt klart. Nu är det plugg som gäller resten av kvällen. 
 
 
min andra halva♥

WEDNESDAY

2012-09-12 @ 17:24:57 / WEEKDAY
Onsdag - Slapp i stort sett dom 2 sista lektionerna, dock inte helt och hållet, var tvungen att dyka rakt ner i plugghögen när jag landade hemma!! Men nu är jag äntligen klar med min uppsats, skönt. 
 
one random!! ska försöka bli bättre på bildfronten, promise!
1. Mina naglar är nu mera prydda med detta nagellack
 

TAKE ME TO WONDERLAND

2012-09-09 @ 16:27:50 / WEEKDAY
Helgen har som vanligt sprungit förbi, är trött efter helgens bravader, craaaazy haha!...
Men även om jag är dödligt trött och lat just idag så måste jag plugga, bara att dyka ner i högen och börja!! 
Söndagsångesten börjar återigen bli en standard, ingen bra känsla!
 
 

baby you light up my world like nobody else

2012-09-06 @ 13:34:42 / KÄRLEK
-ur arkivet.
Du är bäst♥

06 SEPTEMBER

2012-09-06 @ 13:18:20 / WEEKDAY
Är väldigt off här känner jag, men det är mycket annat som tar upp mitt liv nu och en hel del annat som jag prioriterar före att skriva här. Känner mig inte helt okej idag, livet går upp och ned hela tiden och just nu pendlar det mellan att vara väldigt nere, till väldigt glad, lustigt och väldigt jobbigt men det är sånt man får jobba på helt enkelt, att ge upp är bara fel. 
Sitter hemma med plugg i händerna, ska försöka få klart ett arbete innan jag ska ge mig iväg och vara ''babysitter''. 
Har beställt hem lite skönhetsprodukter från eleven för att få upp mitt humör lite, hjälper alltid.
 

never let you go

2012-09-02 @ 22:20:22 / WEEKDAY
 
 

2 september

2012-09-02 @ 22:18:03 / WEEKDAY
Jag ska försöka bli bättre med uppdateringen här, jag ska göra mitt bästa, har i alla fall hittat mer motivation till allt och det känns mer än bra. Hösten smyger sig fram, mörka och kalla tider har vi framför oss, visst, det skulle inte göra mig någonting att vara i ett varmt land och strålande sol just nu, jag tröttnar aldrig på de men lite mysigt är det trots allt.
 

OMBRE

2012-09-01 @ 13:36:15 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Efter mycket om och men så bestämde jag mig för ombre, vilket var ett bra val. Lite kul med förändring, framförallt nu till hösten, därför fick det bli ganska så mörkt längst upp sedan en övergång med ljusbrunt och sist mitt naturliga blonda. Är väldigt nöjd, men det känns ganska konstigt att kolla sig i spegeln, det är så ovant än haha!
 
 
RSS 2.0