BAD

2013-04-29 @ 21:10:49 / WEEKDAY
Vet inte varför uppdateringen är värdelös här just nu, men humöret är som en enda berg-och dalbana, ena dagen glad, andra dagen ledsen, tredje dagen arg osv. osv. Det är förövrigt mycket i skolan, inte minst nationella proven som ploppar upp lite här och var varje vecka, dock är det skönt med lite ledigheter här och var. Onsdag ledigt, nästa vecka bär det som sagt av till sthlm med klassen!
 
vill ha lata dagar vid poolen/stranden och en brun kropp nu..B

GO GREEN

2013-04-25 @ 20:34:37 / SKÖNHET&HÄLSA
Detta är faktiskt en riktig höjdare! Jag tyckte som många andra att det lät som om det var ganska motbjudande, men det var faktiskt riktigt gott, och även en nyttig måltid som man kan få i sig som frukost/mellanmål eller efter ett träningspass. Den är dessutom väldigt lätt att göra!
 
1 Avokado
1 Banan
Vatten + Limesaft
= MIXA!

It's a wrap

2013-04-25 @ 20:29:37 / 2 DAY'S OUTFIT
Gårdagens outfit.
 
Jag är medveten om att uppdateringen här inte är som den ska, det vill säga väldigt dålig. Men jag har mina ursäkter, då plugg och prov tar över mitt liv! 2 prov är gjorda denna vecka än så länge och imorgon 1 matte prov. Helgerna känns typ som heaven nu när veckorna bara består av skolan. Men det känns som om vårterminen bara har blåst förbi, nästa vecka är det en studiedag, veckan efter de ska vi till sthlm med klassen, och är lediga resten av veckan, sen har liksom halva Maj gått. Oh my! Snart är det sommar mina vänner! 

MONDAY

2013-04-22 @ 16:01:04 / WEEKDAY
 
En bild från dagens morgon och en från i helgen. Måndag igen, och denna vecka erbjuder 3 prov varav 2 stycken är nationella och sedan 1 matteprov, går inte annat än att älska det! En fördel är att min pojk kommer hem ikväll! Innan jag beger mig till honom ska 2 träningspass hinnas med, spinning & CX here I come!!
 

SPRING AND SUMMER SHOES

2013-04-20 @ 15:00:00 / INSPIRATION
Har hittat mig några favoriter nu till våren/sommaren. Måste hitta ett par perfekta espadrillos till sommaren, det är verkligen ett måste!

PROBLEMS

2013-04-19 @ 21:21:06 / WEEKDAY
Jag kan aldrig bestämma mig vad gäller mitt hår.. men nästa månad hade jag tänkt att fixa till mitt hår och göra det lite fräscht inför sommaren, klippning och kanske slingor/färg? Jag är sugen på att lägga i lite mer kalla blonda slingor i mitt hår, som ni kan se på de tre översta bilderna. Jag är även sugen på att bli brunett, inte för mörkt, utan någon av de bilderna som syns längst ner. Men jag vet inte om jag ska vänta slingor och färg tills efter sommaren då det bleks så mycket under sommaren.. Hmm, får helt enkelt tänka på saken!
 

FRIDAY

2013-04-19 @ 16:57:00 / WEEKDAY
FREEEDAG! Har tränat & skickat in en spanska uppgift, så det känns ganska skönt nu! Ska bara ta det lugnt hela kvällen, med tv-tittande, godis och så vidare. Kommer säkert somna väldigt tidigt eftersom jag är sjukt trött! ÄLSKAR HELG!

GOODMORNING

2013-04-19 @ 07:36:04 / WEEKDAY
Godmorgon! Idag skiner solen så det blir en cykeltur till skolan, det var väldigt länge sen! Har bara två lektioner och går endast till elva, älskar fredagar, får alltid långhelg!! Direkt efter skolan drar jag till gymmet för ett spinning pass, trotsar min träningsvärk (som förövrigt är dödlig, haha!) och kör stenhårt! Vi hörs sen, ha en bra dag!
bild ur arkivet

DENIM & WHITE - SPRING/SUMMER

2013-04-18 @ 22:29:02 / WEEKDAY
Jeans och vitt passar väldigt bra ihop enligt mig, antingen tar man på sig ett par svarta pumps eller ett par låga skor, snyggtblir det hur som! Simple as that. Måste införskaffa mig någon utav de 3 michael kors väskorna, men kan inte bestämma mig vilken...ilandsproblem till högsta grad. 
 
Collage av mig

FAV SUNGLASSES

2013-04-17 @ 22:07:35 / INSPIRATION
1 & 2 - Linda Farrow, 3 - Ray Ban, 4 - Celine, 5 - Ray Ban, 6 - Celine

17

2013-04-17 @ 21:17:22 / WEEKDAY
Är HELT död efter ett Body Pump pass, mina ben skakar fortfarande. Det är så skönt när man verkligen tar sig till gymmet, efteråt känner man sig så himla stark. Tänkte komma igång nu igen, efter sträckning/stress/inte må bra period och så vidare. Men man märker verkligen hur man själv mår när både träning och hälsa över huvud taget ingår i vardagen. 
 
Veckorna går så himla fort, redan torsdag imorgon, snart helg. Det är skönt ändå tycker jag, det är lite som händer nu när de ljusa och varmare tiderna kommer- fram för allt mer häng ute, åh vad jag saknar sena, varma utekvällar med vänner. Vill ha sommar, och riktig värme NU!
... För att jag inte har några roliga bilder för tillfället.
 

HARD WORKING WOMENS

2013-04-14 @ 21:56:01 / WEEKDAY
Har varit hos Elin och pluggat konstans i 3 timmar på vår presentation i företagsekonomi, nu kan vi checka av den också, bara redovisningen kvar. Nu ligger jag i sängen och kollar gossip girl. Imorgon är det måndag, igen, det är ändå skönt att tiden springer iväg nu- för jag orkar snart inte vänta mer till sommarlovet.
 
 

14

2013-04-14 @ 14:14:38 / WEEKDAY
Min update här suger verkligen, men har inte haft ork eller inspiration till att skriva. Det är fullt upp i livet just nu, nationella proven är här och jag kan nu bocka av 2 muntliga. Värmen är påväg, halva april har gått, och jag räknar dagar till sommarlovet. Livet är trots allt ganska ljust nu, det märks att vädret gör skillnad på humöret.
 

08

2013-04-08 @ 20:21:59 / WEEKDAY
Håller på skriva min redovisning imorgon inför nationella, framtidens skönhetsideal- vi får väl se hur det går! Men jag hoppas verkligen i framtiden att det kommer vara som texten lyder på bilden under.
 
Annars så allt bra, det enda negativa just nu är väl alla prov, redovisningar och så vidare.. bara hålla ut till sommarlovet helt enkelt!
 

WHITE, GREY & GOLD

2013-04-08 @ 10:56:59 / 2 DAY'S OUTFIT
Såhär ser jag ut idag! Hörs sen.

MONDAY

2013-04-08 @ 09:54:27 / WEEKDAY
okey, måndag, skola är lika med trött och seg. Men har sovmorgon till halv 1 så det är ganska lugnt. Tänkte göra lite plugg innan jag fixar mig. Skönt väder idag, vilket det har varit hela påsklovet, äntligen är våren på väg...Vågar  man ens säga så?! Snön kanske kommer imorgon liksom haha!
vill till London, NUUU

GIRLS

2013-04-06 @ 19:14:12 / BILDER PÅ MIG MFL. 2013
Dålig update här, sorry för det, men det har liksom inte hunnits med. Har haft ett lugnt och bra lov med lite festligheter! Imorgon blir det söndags-och skolånges, så roligt att nationella börjar nu, happy girl. Ser fram emot varmare dagar och sommarlov. 
Ikväll blir det middag med Sab på Guldkant, mysigt. Hörs senare!!
RSS 2.0