croatia

2013-07-26 @ 18:40:00 / TRIPS AROUND THE WORLD

Hejsan! Får be om ursäkt för min dåliga update här, men det blir helt enkelt inte samma sak när man är utomlands. Just nu njuter jag av sol och värme varje dag här i Kroatien, samlar energi till kommande månader och bara njuter! Om fem dagar är vi påväg hem till Suéde igen! Vi hörs mer när jag är på svensk mark, då ska jag ta igen all uppdatering- lovar! Kram på er!

MICHAEL KORS meg espadrille

2013-07-14 @ 15:00:00 / SHOES
Köpte dessa supersöta/snygga ballerina/espadrilleskorna från min nya favorit Michael Kors. Älskar dom verkligen- helt perfekta. 
 
 
 
 
 

banja luka

2013-07-13 @ 00:47:29 / WEEKDAY
Hej hej hej, hemskt mycket hej! Sorry för min dåliga update men jag orkar verkligen inte uppdatera här så mycket just nu- det är ju liksom semester. Allt är bra här, vi har några dagar kvar här innan vi åker vidare mot makarska-kroatien. Tänkte fixa lite tidinställda nu så det inte blir så tomt här! Ha det toppen!

sarajevo

2013-07-05 @ 20:35:53 / WEEKDAY
 
En liten uppdatering här ifrån, har tyvärr inte hunnit fixa några tidinställda då jag var så himla stressad i onsdags innan vi skulle åka, men uppdaterar lite när jag kan och känner för det! 
 
 
 
 
 
 

03 JULY

2013-07-03 @ 08:47:03 / WEEKDAY
Godmorgon! Jag håller på att packa det sista, det ska bli så obeskrivligt skönt att komma iväg, det känns verkligen i hela kroppen att det behövs. Jag kommer förmodligen inte uppdatera mycket här, så därför tänkte jag fixa några tidinställda.
 
Magen känns för tillfället bättre, jag ska försöka få i mig lite frukost och sedan äta mina mediciner så kanske jag blir av med smärtorna helt, vore hur skönt som helst.
 
från skagen
 

goodnight

2013-07-03 @ 00:22:07 / WEEKDAY
Min mage - och ryggsmärta verkar inte vilja ge sig. Jag har spenderat 5 timmar i ett rum på akuten, tagit olika prover men får inga svar på vad som försegår i min lilla mage.. magkatarr? gallsten?.. ingen vet riktigt, men ont gör det, så att man lider- och jag som åker iväg imorgon. Är inte ett dugg förvånad över att det händer mig, inte alls faktiskt. Jag ber på mina bara knän att det ska bli bättre så att jag kan slappna av och njuta av tiden utomlands! men nu ska jag vila kroppen, huvudet och magen.. Godnatt!
 
 

01 JULY

2013-07-01 @ 21:22:48 / WEEKDAY
Jag borde städa mitt rum som mer eller mindre ser ut som ett bombnedslag, jag borde packa väskan för en månad utomlands, jag borde duscha, jag borde göra en hel del saker- men istället ligger jag i sängen och jag skojar inte.. lider.. av mag -och ryggsmärtor fortfarande. Det gör så ont att jag gråter. Jag hoppas och ber att dessa smärtor försvinner inom kort (helst till imorgon).
 
mys med tyson
 
 

hampton republic by kappahl

2013-07-01 @ 14:19:55 / SHOPPING
 
införskaffade mig en fräsch bikini idag- älskar blått & vitt randigt!

Palett by maria nila

2013-07-01 @ 13:28:36 / SKÖNHET&HÄLSA
behövde nytt shampo och balsam, jag hinner dock inte beställa hem något innan jag åker så var tvungen att handla något här i staden och det fick bli palett av Maria nila stockholm- det luktar underbart! Så nu är det upp till bevis om dom är bra!
people: 190 kr/flaska
 
 

HELLO AGAIN

2013-07-01 @ 12:49:08 / WEEKDAY
Heeej igen! Jag har varit borta väldigt mycket och där med har min uppdatering varit väldigt dålig. Firade midsommar & mormor som fyllde 70 i skagen tillsammans med hela släkten! Kom hem i måndags, åkte sedan iväg till bråvallafestivalen i onsdags och kom hem igår! Har haft 3 helt feta dagar på festivalen, med grymma artister/speningar och en hel del sköna människor. Dock har min mage börjat vara dum igen och har därmed legat i sängen i mer än 12 timmar- hoppas det försvinner för om två dagar drar jag igen! Bara att packa om väskan!

 
 
 
 
från skagen
 
 
RSS 2.0