08 januari 2013

2013-01-08 @ 15:00:07 / 2 DAY'S OUTFIT
bild från i somras.
Har haft en hemsk dag. Somnade klockan 04:30, vilket resulterade att jag sov i ynka två timmar. Mitt huvud sprängs snart.. och jag måste plugga i några timmar. Bitch please, jag orkar inte.
Önskar att jag befann mig bland värme och sol just nu, utan måsten, krav och stress. Det skulle vara så himla underbart. Jag måste försöka hitta min motivation, på riktigt, som finns någonstans där inne, jag SKA hitta den. 
Talk to ya later
 
 
Kommentarer
Postat av: L

No comments! Du kommer igen! ..... och se vilken dag det blev - du fick reda på ett toppbetyg! Puss

2013-01-08 @ 20:09:44
Postat av: Shazia bahaduri

Du är föör snygg Amanda 😊!

Svar: Tack shazia! :D Men det är DU som är snygg!! :)
Amanda Söderlind

2013-01-17 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0