THE BODY SHOP - TEA TREE

2012-08-06 @ 22:00:33 / SKÖNHET&HÄLSA
Har köpt nya rengöringsprodukter till mitt ansikte. De tre första från vänster är i samma serie ''Tea tree'' som innehåller några av de bästa ingredienserna naturen har att erbjuda, bla. ekologisk tea tree-olja, tamanuolja och citronrosenmyrten som rengör utan att torka ut huden. Den första från vänster är en skrubb som sedan följs upp av ansiktsvatten och sedan en dagkräm. Den rosa burken är en ansiktsmask som man använder sig av 1-2 gånger i veckan för rengöring på djupet. Hoppas att det här är några produkter som jag fastnar för, det återstår att se!
Kommentarer
Postat av: Anonym

är produkterna bra ?

Svar: ja, jag tycker att produkterna har fungerat väldigt bra på mig!
Amanda Söderlind

2012-08-07 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0