Macadamia Natural Oil

2012-07-12 @ 12:00:00 / SKÖNHET&HÄLSA

Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor, Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost". Ditt hår kommer att stråla av välmående!

 

Under århundraden har alkemister och 'healare' över hela världen vänt sig till naturens rika resurser för dess medicinska krafter. Med oljan från makadamianöten, som återfinns längs Söderhavet, och oljan från de unikt sällsynta Argan-fröna från Marocko, har naturen försett oss med några av de mest gynnsamma faktorerna för hälsosam hud och hår.

 

Produkterna från Macadamia Natural Oil™ kombinerar oljorna från dessa mycket näringsrika nötter med speciella ingredienser från naturens mest närande växtpreparat för att skapa den ultimata förskönande och vårdande kuren för ditt hår. Oljan ger nytt liv till hårets naturliga väsen och skönhet och skapar ett skyddande lager som fyller och berikar med viktiga proteiner. Njut av mjukt, silkeslent och glansigt hår utan oljiga eller vaxliknande rester.

 

Mina åsikter: Jag tycker verkligen att detta är bra produkter, de har i alla fall passat mitt hår!! Jag använder först shampo och balsam, som vanligt, sedan när håret är ''mellanblött'' har jag i ''leave in conditioner'' tillsammans med oljan, sedan låter jag håret torka och där efter kan man styla håret precis som vanligt. 1-2 gånger i veckan använder jag den s.k hårmasken (inpackning). Mitt hår har framförallt blivit lenare och fått mer lyster inte nog med det så luktar håret så himla gott, jag ska helt klart beställa mer!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0