TIONDE OKTOBER

2012-10-10 @ 23:32:59 / BILDER PÅ MIG MFL. 2012
Hello there! 
Stress är vardag just nu, vilket jag inte tycker om. Ett prov avklarat, även de första för detta år, känns ganska tungt när man vet hur många det är som väntar haha, men det är bara att kämpa. Några prov återstår innan man kan andas ut för en vecka och vila huvudet lite, känns som om det är läge för de nu. 

Men veckorna bara springer förbi, det kändes som om det var typ 2 veckor sen skolan startade, helt sjukt. Men enligt mig finns det absolut ingenting dåligt med det. Jag skulle helst av allt vilja resa bort från Sverige under hela det mörka halvåret, men jag antar att dessa kalla månader har sina fördelar, dom också, det är ju trots allt mysigt! Men förhoppningsvis blir det en resa till Thailand, eller något annat varmt land, ett break från både denna stad och detta land vore ju inte helt fel, skulle verkligen inte klaga.


Bara för de så lägger jag upp några bilder från Januari, Thailand
Den sjukt fina ön, Raya Island
Ett par bilder, från en annan ö
Poda Island
och lata dagar i solstolen kan ju vara det man saknar allra mest, slippa alla måsten...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0