THURSDAY

2013-08-29 @ 22:30:36 / 2 DAY'S OUTFIT
Hej hej hej hemskt mycket hej! Har varit en ganska hektisk dag, först skolan, sedan tandläkaren, snabbt till mormor för att äta (Lax, potatis & romsås, åhhh bästa), sedan träning, sen hem, duscha, sedan tog jag cykeln till Ebba där jag har spenderat min kväll- mycket mysigt!
Jag vet inte huur många mil jag har cyklat/gått/sprungit idag haha... cyklat till skolan (vilket är typ 6 km hemifrån mig) sedan cyklade jag till mormor, sen cyklade jag till träningen, sen cyklade jag hem igen, sprang även typ 3 km på idrotten + att jag sprang 3 km på gymmet också. Shiiit är helt slut haha! Men imorgon är det fredag, igen. Ska bli skönt med lite helg faktiskt. Nu ska jag sova, så vi hörs imorgon!
 
 
och så några bilder från dagens.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0