No7

2013-02-09 @ 11:55:00 / SKÖNHET&HÄLSA
När jag var i London köpte jag med mig en massa rengöringsprodukter till ansiktet från No7, och jag gillar det verkligen! Jag rengör ansiktet varje morgon & kväll. Börjar med produkten längst till vänster på första bilden, ansiktsmjölk-som tar bort all smuts, efter använder jag mig av ansiktsvatten, om det är på morgonen tar jag sedan på dagkräm, eller om det är natt- nattkräm. På andra bilden ser ni en ansiktsmask & en skrubb, dessa använder man 1-2 gånger i veckan. På bilden ser ni en  roll-on, den applicerar man under ögonen för att få bort trötthet, det är någon speciell kräm i, den är verkligen super bra. Jag älskar att ta hand om min hy, och det är verkligen viktigt. Dessa produkter finns bla. att beställa på sidor som t.ex. eleven.se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0