take me to the other side

2013-06-09 @ 22:03:12 / WEEKDAY
Så var det söndag, igen- dock utan ångest. Några dagar återstår innan vi får ett långt och välbehövligt lov. Det är nu klart att jag kommer spendera en månad tillsammans med min älskling- utanför sveriges gränser, underbart! Min känsla är att denna sommar kommer vara helt okej grymt jävla bra, jag hoppas att sommaren lever upp till mina förväntningar. Jag kommer i alla fall njuta och ta vara på varenda sekund i sommar, och samla energi till kommande år.
 
Kommentarer
Postat av: L

Du är en underbar, klarsynt, go´ tjej! Älskar dig! <3<3<3 Kramar

2013-06-10 @ 09:11:41
Postat av: L

Önskar dig all lycka! <3

2013-06-10 @ 09:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0