10 MARS

2013-03-10 @ 17:16:18 / WEEKDAY
Som ni kanske sett så har jag än så länge lagt ut 3 skor, om ni är intresserade eller har frågor är det bara att kommentera eller höra av sig till mig på min mail: [email protected]
Har rensat garderoben och det ligger en hel hög med kläder, jackor + ett par skor till, tänkte lägga upp det här innan jag tänker kasta/skänka bort de.
 
Skön söndag idag och söndagsångesten är så gott som borta då vi har en ganska chill vecka, inga prov och en studiedag - dock måste jag få en hel del gjort. 
 
Meja & Jag - för ca. 2 veckor befann man sig i värme och idag är det snökaos. Jag ogillar sverige, väldigt mycket.
Kommentarer
Postat av: d r u n k n i g h t ▲'

Hej! Har just nu frågestund på bloggen & den som kommer med flest frågor får en länkning! :D

2013-03-10 @ 17:36:45
URL: http://drunknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0