21

2013-03-21 @ 15:17:28 / WEEKDAY
hej! Min mage verkar inte vilja ge sig så får besöka farbror doktor idag-hoppas på positiva nyheter. Är stolt över mig själv som orkar ta mig igenom dagarna i skolan och idag ett prov, skönt att bocka av från listan! Nu är det 2 arbeten som ska in till början av nästa vecka. Ska försöka skriva lite på dom idag, imorgon tänker jag INTE plugga, dels för att det är fredag och dels för att det är min födelsedag - You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen liksom!!! 
Kommentarer
Postat av: ellybells

baby vad fin du är ♥

2013-03-21 @ 15:35:42
URL: http://ellybells.blogg.se
Postat av: L

GRATTIS!!! <3<3<3 Du är verkligen värd att ha en slappardag på din födelsedag! Så rätt: You are the dancing queen........... Häftigt! Kram

2013-03-22 @ 12:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0