SPRING

2013-03-03 @ 18:46:00 / INSPIRATION
Helger går alldeles för fort, why is monday so far from friday and friday so near to monday???
Men det är skönt att tiden går fort just nu, och ännu skönare att +graderna stiger och snön smälter, hoppas det varar så, skulle dock inte förvåna mig om 2 meter snö låg på backen nästa vecka, det är ju Sverige vi pratar om!
Om bara 4 veckor är det påsklov och det är mindre än 3 veckor kvar till min födelsedag. Jag älskar mars, vädret börjar bli bättre/varmare, det börjar bli ljusare tider, och min födelsedag på de!
Sist men inte minst kan man börja klä sig i tunnare kläder, massor av fina klackar och ljusare färger, massor av fina outfits helt enkelt!
collage av mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0