29 MAJ 2013

2013-05-29 @ 12:30:15 / WEEKDAY
Har endast haft två lektioner idag & där med slutat klockan elva. Ska iväg och plugga med tjejerna nu, jag känner mig faktiskt inte så stressad över skolan nu, allt börjar att sakta ned. Jag kan inte fatta att det är sommarlov om två veckor, det är faktiskt inga sommarkänslor än så länge. Vädret är ju kasst, det är verkligen kallt ute. Men det gör inte mig någonting som ska vara borta i en månad!! Känner på mig att denna sommar kommer bli en utav de bättre, visst säger man så varje år haha! Men det känns verkligen, det är mycket på gång, vilket bara är roligt!!
 
I somras på beachen i Turkiet med lillebror, skulle inte sitta helt fel att ligga i en solstol med 40 graders värme nu alltså...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0