PLUGG, PLUGG, PLUGG, SA JAG PLUGG?

2013-05-13 @ 21:23:39 / WEEKDAY
Blir stressad inombords när man vet hur mycket man har att göra nu under 4 veckors tid, och pressen som sätts på sig själv, att man måste prestera, prestera allra bäst. Ska i alla fall göra mitt bästa som jag alltid försöker med och bara ta det lugnt. Jag tycker det är väldigt bra att skriva upp vad man har att göra, och sedan bocka av, det är en sådan lättnad när man bockar av uppgift efter uppgift & prov efter prov. Kommer vara rätt busy nu fram till lovet, you do what you have to typ...
Kommentarer
Postat av: L

Du fixar det! Du verkar ju gå efter principen att beta av en sak i taget, vilket är jättebra <3 mitt! Kramar till dig från mig <3

2013-05-14 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0