MONDAY

2013-08-19 @ 11:21:11 / WEEKDAY
Så var första dagen i skolan avklarad, inte så jobbigt dock, slutade efter någon timma! Men gud vad jobbigt det var att ta sig upp ur sängen idag, hade gärna legat kvar och degat halva dagen. Men nu är verkligheten igång igen och jag hoppas på ett grymt bra år detta näst sista året på skolan!
 
Nu är snart hösten här, och därför har jag passat på att beställa både klipptid & ansiktsbehandling, så imorgon blir det lite fräscht i håret och på torsdag ska mitt ansikte få sig en rejäl rengöring- älskar att starta hösten med detta! Låter lite ytligt men det är så sjukt skönt, och man känner sig så mycket fräschare!!
 
Åh, vad jag saknar riktig värme.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0