TORSDAG

2013-08-22 @ 20:10:02 / WEEKDAY
Jag har verkligen inte haft tid till att skriva här, har gjort så mycket annat. Skolan är i alla fall igång, lite chill nu i början- vilket bara är skönt. Helt ärligt är det faktiskt skönt att rutinerna är back in business. Idag har jag i alla fall varit på ansiktsbehandling, så underbart. Så nu är mitt ansikte rent och fräscht! Har även klippt av några centimeter på håret, typ 5 cm. Känns ganska ovanligt, men det är skönt att det är klippt, oslitet och fräscht. Japp! Nu ska jag dricka thé, äta blåbär med mjölk och kolla TV! 
 
Förresten så har jag ingen kamera för tillfället, så det får helt enkelt bli lite mobilbilder och sedan när jag lånar mamma och pappas kameror!! 
 
 Me and ma love
 
Kommentarer
Postat av: L

Så matchade ni är! Färgen står sig fint mot det kristallklara havet också! <3 Kram

2013-08-23 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0