13 november

2013-11-13 @ 21:58:49 / WEEKDAY
Hej hej hej hemskt mycket hej! Önskar verkligen att jag hade tiden till att lägga ner mycket energi på bloggen, så som outfit-bilder, tips, andra vanliga bilder och så vidare och så vidare - men tyvärr så hinner jag inte med det just nu! Det känns som att jag vaknar, går till skolan, går hem, pluggar, äter, tränar, pluggar, sover, sen går det liksom på repeat. Det är ju tur att det bara är cirkus en månad kvar till jullovet, gud vad jag ska njuta och ta det lugnt då. Men nu tillbaka till verkligheten. Nu ska jag fortsätta att läsa om liberalism, konservatism, Adam Smiths ideér, Ricardos järnhårda lönelag och Robert Thomas Malthus befolkningsteori. Ha det så bra! kram♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0