WEDNESDAY

2013-09-18 @ 17:20:09 / WEEKDAY
Hejsan! Redan onsdag, nedtrappning till helgen, så skönt. Jag har varit riktigt trött idag, kanske är min förkylning som gör att jag blir tröttare, men den är i alla fall påväg att försvinna nu. Min träningsvärk däremot... alltså, jag säger bara GRIT- fyfan vad jobbigt. Nu ska jag snart iväg på ett Cross Cardio pass, grymt jobbigt och kul. Det är så kul att hålla igång och känna att man utvecklas mer och mer för varje gång. Det är bara att passa på innan skolan tar över helt med alla arbeten, prov och annat plugg. Det är ändå rätt så lugnt nu. Men nu ska jag dra iväg på passet, sen ska jag till mitt hjärta och sova! 
 
en selfie från fredags
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0